VI Cursa popular Portus Magnus
26 d'Abril de 2015 a les 10:30 h.
REGLAMENT
VII CURSA POPULAR PORTUS MAGNUS
1.-Es celebrarà al passeig del litoral de la Badia de Portmany el dia 26 d’abril del 2015.
2.-Podran prenen part a la cursa totes aquelles persones que ho desitgin, segons els límits d’edat que s’estableixen per a cada categoria.
3.-El control tècnic de la prova estarà a càrrec del comitè  provincial de jutges de la Federació d’atletisme, amb l’obligació per part dels atletes d’acatar les seves ordres, així com aquelles que venguin de l’organització i dels agents de l’autoritat.
4.-Recorregut i distancia:
5.-Categories i any de naixement :
| 
 Iniciació  | 
 2008 – 2009  | 
| 
 Benjamí  | 
 2006 – 2007  | 
| 
 Aleví  | 
 2004 – 2005  | 
| 
 Infantil  | 
 2002 – 2003  | 
| 
 Cadet  | 
 2000 – 2001  | 
| 
 Juvenil  | 
 1998 – 1999  | 
| 
 Junior  | 
 1996 – 1997  | 
| 
 Sènior / Promesa  | 
 1993 – 1994 – 1995 / 1992 i anteriors fins a veterans  | 
| 
 Veterans A  | 
 35 anys +  | 
| 
 Veterans B  | 
 40 anys +  | 
| 
 Veterans C  | 
 45 anys +  | 
| 
 Veterans D  | 
 50 anys endavant  | 
6.-Inscripcions i dorsals.
Es podrà fer fins el dijous 24 de abril a les 20:00hores
Lloc d’inscripcions: www.elitechip.net
A la inscripció figurarà: Nom, Llinatges, Club/Col·legi (si cal),  Data Naixement, Sexe i DNI (propi o del pare /mare o tutor). 
En cas de reclamació l’organització podrà sol·licitar acreditació de l’edat. 
Els participants de la prova dels 3000m, a partir de la categoria Junior hauran de pagar una cuota d’inscripció de 3€ + 2€ del chip + 2 € de donació a l'Esclerosis Múltiple.
Els xips i dorsals es lliuraran en cadascuna de les sortides corresponents.
7. - L’organització prendrà les mesures necessàries  pel millor desenvolupament de la cursa, posant al servei dels corredors acreditats, una ambulancia i assistència. 
8.- Premis. L’organització lliurarà trofeus als tres primers de la cursa masculina i femenina i als tres primers classificats de cada categoria.
9. - La inscripció suposa l’acceptació d’aquest reglament. 
10. - L’organització, en cas de dubte, es reserva el dret d’interpretació d’aquest reglament.